Cyprus

07.12.2020

Erika, ktorá nám opísala Kanárske ostrovy cez projekt Erazmus+ sa rozhodla skúsiť aj normálnu, školskú, prax na Cypruse a povedala nám o svojej skúsenosti.

Počas roka 2019 som sa spolu so 4 spolužiakmi zúčastnila zahraničnej praxi na Cypruse. Prežili sme spolu krásnych 5 mesiacov. Pracovali sme v 5-hviezdičkovom hoteli Grecian Park. V pár súvetiach vám poviem mojich 5 mesiacov. Pracovala som v plážovom bare Konnos Kios. Pripravovali sme tu nealko nápoje a rýchle snacky. Výhodou tejto praxe bol krásny výhľad na more, zlepšenie angličtiny a získanie nových skúseností z odborného výcviku. Spoznala som veľa ľudí zo zahraničia. Kolektív bol veľmi milí. V kuchyni nás každé ráno pozdravili Anetuška z Poľska, 3 baby z Litvy, Georgito z Bulharska a šefik spolu s jeho rodinou. Privítanie do kolektívu nebolo až také zlé, ako sme očakávali. 1x do týždňa sme mali day off, ktorý som strávila buď na pláži, spoznávaním mesta alebo leňošením na izbe. Nočný život v meste Ayia Napa bol úžasný. Po prvýkrát sme chceli navštíviť všetky kluby. Každý klub bol niečim výnimočný. No našimi najobľúbenejšími boli Ambassaden a the Castle. Okrem klubov sme do mesta chodili za lacnejšími potravinami, reštauráciami alebo kultúrnym vyžitím v podobe letného kina. Mojím najväčším zážitkom bol výlet do Nikózie, kde sme navštívili obchody a spoznali sme grécku časť Cypra. Lunapark v Ayia Nape, kde sme sa vybláznili s našími východniarskymi kamarátmi je ďalším nezabudnuteľným zážitkom. Prax na Cypre by som vám len a len odporučila. Stálo to zato. Naučili sme sa samostatnosti. A ako nám povedala pani profesorka: ,, Na prax posielam deti, no naspäť sa mi vracajú už dospelí ľudia. " 

© 2020 Život v zahraničí počas školy.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky