Kanárske ostrovy

07.12.2020

O skúsenostiach z Kanárskych ostrovoch nám povedala Erika.

V roku 2018 som sa zúčastnila môjho prvého Erazmusu, vďaka ktorému som sa dostala na Kanárske Ostrovy, oblasť Tenerife a spoznala som niečo nové. Boli sme ubytovaní v luxusnom 3-hviezdičkovom hoteli v mestečku Santiago del Teide - v hoteli Globales Tamaimo tropical. Strávili sme tu 3 týždne, počas ktorých sme stihli spoznať okolie nášho hotela, samostatné odbytové strediská, v ktorých sme nadobudli prvé zručnosti v obsluhe, ale aj v kuchyni. Práca v kuchyni bola veľmi zaujímavá. Či už prípravou špecialít španielskej kuchyne alebo priebeh prípravy jedál pred hosťami. Práca v kuchyni sa delila na show cooking (bola mojou najobľúbenejšou), v kuchyni kde si nás do parády zobrali skúsení kuchári. No okrem hlavných jedál ako napríklad Paely, sme si domov priniesli tradičné miestne, ale aj španielské recepty zamerané na hlavné jedlá, predjedlá a dezerty. Okrem práce na nás čakalo aj spoznávanie samostatného ostrova. Spolu s pani riaditeľkou a pani Kurzyszovou sme navštívili sopku Teide, vináreň v El Guincho a veľa ďalších nádherných miest. Vďaka projektu Erazmus + som po prvýkrát mala možnosť navštíviť Kanárske ostrovy, ktoré mi priniesli do života veľa skúseností a nových možností na rozvíjanie seba, a taktiež mojich zručností. 

© 2020 Život v zahraničí počas školy.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky